بررسی مدارک پذیرفته شدگان

بررسی مدارک معرفی شدگان اولیه آزمون استخدامی پیمانی دی ماه ۱۳۹۶

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۳ کد : ۲۷۹۵ خبر تصویری اخبار واحد اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۵۶
قابل توجه معرفی شدگان اولیه آزمون استخدامی پیمانی دی ماه ۱۳۹۶

قابل توجه معرفی شدگان اولیه آزمون استخدامی پیمانی دی ماه ۱۳۹۶:

خواهشمند است جهت اطلاع از تاریخ زمانبندی و مدارک مورد نیاز به لینک دانلود ذیل مراجعه شود.
داوطلبین محترم می بایست طبق زمان اعلام شده با همراه داشتن کلیه مدارک اعلام شده به ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی خلخال به نشانی خیابان شهید مظفر عزیزی -ستاد مرکزی دانشکده- واحد کارگزینی( سرکار خانم فرحبخش )مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز را از اینجا دانلود نمائید .

 


( ۳ )

نظر شما :

محمد ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۹
با سلام زمان گزینش کی هست ؟ یا چه زمانی افراد برای گزینش دعوت میشن؟ تو خود خلخال انجام میگیره یا اردبیل؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۱

با سلام و احترام گزینش نهایی در اردبیل صورت می گیرد و زمانبر نیز هست (حدود بازه زمانی 4 تا 6 ماه و شاید بیشتر یا کمتر) و هر گاه نیز به حضور خود فرد باشد به صورت تلفنی اطلاع داده می شود .

علی ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰
سلام اگر ممکن است نمره ای که با آن حد نصاب پذیرفته شده اید ذکر کنید؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۷

با سلام و احترام حد نصاب توسط سازمان سنجش در نظر گرفته شده بودو این دانشکده در آن دخالتی نداشت.

علی ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۳
سلام ...سوال من از این داوطلبی بود که سوال کردن در مورد گزینش میخواستم ازشون بپرسم حد نصاب چقدر کسب کردن برای پذیرفته شدن؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۷

با عرض سلام و احترام  دیروز به این سئوال جواب داده شد که حد نصاب توسط مرکز سنجش تعیین شده بود و دانشکده هیچ اطلاعی از آن نداشت

ناشناس ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۸
با سلام و خسته نباشید.مراحل مصاحبه و غیره در اردبیل انجام میشه؟مگه دانشکده خلخال مستقل نشده؟باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۶

با عرض سلام چرا مستقل شده ولی در بعضی حوزه ها منجمله گزینش به استقلال کامل نرسیده و فعلا یکسری امورات مربوط به گزینش در اردبیل صورت می گیرد.

م ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۳
با سلام و خسته نباشید... آیا مصاحبه پذیرفته شدگان پس از بررسی مدارک در اردبیل انجام می شود؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۴

با عرض سلام و احترام قسمتی از کار در اردبیل صورت می گیرد .

ابراهیم ربیعی علی آباد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۸
با سلام و خداقوت.نتایج بررسی مدارک پذیرفته شدگان در چه تاریخی اعلام خواهد شد.بعضی از دانشگاه ها اعلام کردن مثل دانشگاه خمین.دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفتن نیمه 2 خرداد و...اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
پاسخ مدیر سایت ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۴

با عرض سلام و احترام : پروسه بررسی مدرک و تائید آن تقریبا زمانبر بوده و باید با دقت هر چه بیشتر بررسی شود تا حقی از کسی ضایع نشود لذا در صورت تائید مدارک و نبود مشکل اطلاع رسانی می شود .

ناشناس ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۹
سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر وب سایت.سوالی داشتم اگر مقدور باشه راهنمایی بفرمایید.بعد از بررسی مدارک نتایج بررسی مدارک از طریق وب سایت علوم پزشکی اطلاع رسانی می شه یا بدون اینکه اطلاع رسانی بشه پروندشون به گزینش ارجاع داده میشه؟سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۸

با عرض سلام و احترام : بستگی به نظر کمیته گزینش بوده و یا به صورت درج در وب سایت اطلاع رسانی می شود و یا به صورت تماس تلفنی

اکبر ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۵
با سلام لطفا پیگیری فرمائید.زمان گزینش و شروع بکار چه موقع می باشد.باتشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۳

با عرض سلام و احترام : مراحل استعلام مدرک و گزینش پروسه زمانبری بوده و نمیشه زمان دقیقی اعلام کرد چرا که مراحلی از کار در دست دانشکده نیست

محمد ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۳
با سلام خبری نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۱

با سلام فعلا خبری نیست در صورت هرگونه خبر جدید به خود داوطلب  یا در وب سایت دانشکده اطلاع رسانی می شود.

ناشناس ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۲
سلام و خسته نباشید.نتیجه بررسی مدارک چه زمانی اعلام میشه.2 ماهه مدارک دادیم.فقط بگید تو چه مرحله ای هستش.دلیل این همه تاخیر برای بررسی مدارک برای چیه؟سپاسگزاریم
پاسخ مدیر سایت ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲

با سلام فرآیند استعلام مدرک تحصیلی پروسه زمانبری بوده و اختیار کار از دست دانشکده خارج هست.

habib ۰۵ تیر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵
علوم پزشکی زنجان هم نتایج نهایی رو زد.خلخال همچنان در حال بررسی مدارک
پاسخ مدیر سایت ۰۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۴

با سلام فعلا عدم اعلام نتیجه به علت بعضی مشکلات هست شما منتظر بمانید.

علی ۰۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵
قبولی یا عدم قبولی مرحله اول به همه کسانی که مدارک دادند اعلام میشه.؟؟؟؟تاکی باید منتظر باشیم؟