دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون نیروهای شرکتی و قرار داد کار معین

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۳ کد : ۳۲۳۴ خبر تصویری اخبار واحد
تعداد بازدید:۴۱۶۰
بدینوسیله به اطلاع می رساند آزمون پذیرش نیروهای شرکتی و قرار داد کار معین روز جمعه مورخه ۹۷/۱۲/۱۷ در محل دانشکده پرستاری و مامایی واقع در خیابان شهید مظفر عزیزی جنب درمانگاه شفا برگزار می شود .

جهت دریافت کارت ورود به جلسه روی لینک ذیل کلیک نمائید در ضمن در سامانه مذکور  با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری وارد سامانه شده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمائید.

دریافت کارت ورود به جلسه
 

توجه :

** زمان آزمون پذیرش نیروهای شرکتی و قرار داد کار معین روز جمعه مورخه ۹۷/۱۲/۱۷ در محل دانشکده پرستاری و مامایی واقع در خیابان شهید مظفر عزیزی جنب درمانگاه شفا می باشد.
** زمان شروع آزمون 9 صبح می باشد که شرکت کنندگان عزیز الزاماً می بایست یک ساعت زودتر ازبرگزاری آزمون در محل حضور داشته  باشند .

** همراه داشتن کارت شناسایی معتبر  الزامی می باشد.
** مداد ، پاک کن و مداد تراش نیز وسایل ضروری در جلسه امتحان می باشد .


( ۲۱ )

نظر شما :

جواد علیزاده ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۰
خوب
علی ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۸
سلام تا کی وقت هس سایت در یافت کارت ورود به جلسه باز نمیشه
پاسخ مدیر سایت ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۷

با سلام کارت ورود به جلسه از تاریخ 13-12-97 در دسترس هست با مراجعه به سایت ثبت نام و وارد کردن کدملی و کد رهگیری در پروفایل خود نسبت به دریافت کارت ورد به جلسه اقدام نمائید.

ali ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۰
سلام خسته نباشیدب مسئولان محترم میخواستم بپرسم نتیجه ازمون کمک پرستاری رو کی میزنن.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۶

با سلام به زودی اعلام می شود.

عباس ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۵
سلام نتیجه آزمون کی مشخص میشود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۵

با سلام به زودی اعلام می شود.

Roya ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۵
با سلام نتایج مامایی کی اعلام میشود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۵

با سلام به زودی اعلام می شود.

علی ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۴
سلام کی جواب کمک پرستاری رو میزنن
پاسخ مدیر سایت ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۵

با سلام بزودی اعلام می شود.

علی ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۸
سلام این که میزنین به زودی اعلام میشود یعنی دقیقا کی الان نزدیک یک ماهه
M ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۳
سلام پدرمون در اومد نتیجه رو نمیخوایین بزنین؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۷

با سلام به زودی زود اعلام می شود.

M ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۶
سلام خسته نباشید نتایج کی انشالله روی سایت‌ میزنین؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۷

با سلام به زودی زود اعلام می شود.

M ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۲
سلام انگار ازمون استخدامی حذف شده چون خبری از اعلام‌نتایجش نیست
پاسخ مدیر سایت ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۶

سلام چرا نتایج اولیه مشخص شده ولی در حال حاضر کارهای اولیه اداری  جهت اعلام عمومی  در حال انجام است و در ضمن هیچ حذفی در کار نیست مگه میشه.

M ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۲:۳۵
حذف رو من باب مزاح عرض کردیم. ۴ ماه اخه خبری نشده خب نتایج اولیه اعلان شده پس چرا نمیزنین تو سایت؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۲

با سلام به محض اینکه تکلیف سهمیه ها مشخص شود در سایت اطلاع رسانی می شه

جعفر ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۶
سلام نتایج آزمون دستگاهایی اجرایی با دویست هزار شرکت کننده که همزمان با ازمون شما برگزار شد اعلام شد چه معنی داره آزمون با سیصد نفر شرکت کننده اینقد طول بکشه؟ تکلیف سهمیه ها بعد نود روز مشخص نشده؟ واقعا مسخره نیست؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۱

با سلام و احترام وضع کننده بعضی قوانین موجود استخدامی و لحاظ سهمیه ها کار دانشکده علوم پزشکی  خلخال که نبوده در ضمن بعد مشخص شدن نمرات خام  لیست به اداره محترم  بنیاد شهید معرفی شده فعلا از این اداره جوابی برای دانشکده  اعلام نشده و دانشکده منتظر هست تا اقدمات بعدی را انجام دهد .

جعفر ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۱
در این آزمون ضوابط و مقررات اصلا رعایت نشد از جمله منع ثبت نام افرادی که در حال حاضر مشغول کارند. قانونی که بصورت وفور در ازمون های استخدامی سایر دانشگاهای علوم پزشکی و کلیه ازمون های استخدامی همواره رعایت می شود؟ البته بنده این بند خلاف ضوابط را از طریق دیوان عدالت پیگیری خواهم کرد
پاسخ مدیر سایت ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۴

با سلام بر طبق اطلاع بنده همه کسانی که به نوعی نیروی قرار دادی محسوب می شوند می توانند در آزمون های استخدامی شرکت کنند و منعی در این خصوص وجود ندارد در ضمن هر آزمون شرایطش بر طبق آگهی صادره اول آزمون می باشد و مقایسه دو آزمون متفاوت کار درستی نیست .

у ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰
والا مادیگ خسته شدیم اونقد منتظرجواب شدیم
نگین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۸
سلام خسته نباشید ادمین محترم حداقل کاری که شما میتونید بکنید اینکه با استعلام از بنیاد شهید، یه زمان تقریبی را جهت اعلام نتایح اولیه روی سایت تعیین کنید تا ما از بلاتکلیفی در بیایم.
پاسخ مدیر سایت ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۲

با سلام فردا یا پس فردا اعلام می شود.

مهدی ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۱
مسئولین و معاونین دانشکده با حقوق های کلان خیلی راحت به دنبال خوشی هاشون هستن و به خیالشون هم نیست که ملت بیکارن و نیاز به درامد دارن تا نتایج این استخدامی لعنتی رو بزنن تو سایت....
پاسخ مدیر سایت ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۲

با سلام و احترام نظرات شما را دیدم با این دیدگاه سیستم دولتی مناسب شما نیست چون به مشکل میخورید در ضمن نتایج فردا یا پس فردا روی سایت قرار می گیرد.