آگهی پذیرش بهورز

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲ کد : ۳۵۱۱ اخبار واحد
تعداد بازدید:۱۹۱۲
دانشکده علوم پزشکی خلخال در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد­نیاز خود در خانه های بهداشت نسبت به جذب بهورز اقدام نماید.

 این دانشکده  به استناد مجوزهای لازم از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون تخصصی ، مصاحبه وگزینش برای پذیرش در رشته شغلی بهورزی ترجیحاً با مدرک تحصیلی کارشناس و یا کاردان مرتبط و در صورت نبود فرد واجد شرایط از افراد با مدرک تحصیلی دیپلم به صورت استخدام پیمانی و قرارداد کار معین در  مناطق روستایی نیرو جذب نماید .

جهت مطالعه بیشتر ، دانلود و تکمیل فرم های مربوطه کلیک نمائید.


( ۳۵ )

نظر شما :

بهنام فرصتی ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۹
...
زهرا زمانی لرد ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۳
باسلام‌ درروستای ما بااین شرایط کسی نیست‌.منم ازلحاظ سنی ۲۵ساله ام‌.اما مدرک من راهنمایی هستش ودرروستا زندگی میکنیم .آیا امکانش هست که ما بااین شرایط ثبت نام کنم
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۲

با سلام نه با مدرک پایین تر ممکن نیست در صورت نبود شرایط در روستایی شما از روستاهای مجاور خواهد بود.

‌........ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۵
سلام آیا بنده با رنج سنی 30سال و دارا بودن مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی عمومی شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون را دارم
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷

با سلام نه متاسفانه

ر ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵
ایا مدرک لیسانس روانشاسی میتواند شرکت کند
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام نه فقط مدرک عنوان شده قابل شرکت در آزمون هستند.

فائضه ایامی لرد ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۹
باسلام وخسته نباشید.من درروستای لرد زندگی میکنم و مدرک تحصیلیم هم دیپلمِ و24سال دارم و پدرم هم 15درصدجانبازی داره وخواستارِ ثبت نام هستم لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸

با سلام آگهی خوب مطالعه شود

فائضه ایامی لرد ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۳
باسلام وخسته نباشید.من درروستای لرد زندگی میکنم و مدرک تحصیلیم هم دیپلمِ و24سال دارم و پدرم هم 15درصدجانبازی داره وخواستارِ ثبت نام هستم لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶

با سلام در فایل پیوستی تمام موارد به وضوح توضیح داده شده خوب مطالعه بفرمایید.

سلام من کارشناسی مهندسی نرم افزارم میتونم بااین شرایط درروستای میانرودان که خود ساکن آن روستا میباشم شرکت کنم؟ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۱
لطفا راهنمایی کنیدممنونم
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۴

با سلام نه صرفا از مدرک های عنوان شده قابل شرکت در آزمون هست

خدایاری ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۵
باسلام‌ آیا بامدرک دیپلم وسن ۲۹ سال میتوان در آزمون شرکت کرد
پاسخ مدیر سایت ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۵

با سلام لطفا به متن اگهی توجه شود یا در صورت ابهام با شماره تلفن  ۳۲۴۳۴۷۳۷  تماس حاصل شود البته در وقت و ساعت اداری.

یوسف ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۸
سلام.من کارشناسی دارم ولی رشتم ربطی به رشته هایی که توی اطلاعیه گفته شده نداره.فقط کارشناس و یا کاردان رشته های مامایی و پرستاری و بهداشت عمومی پذیرش میشن؟
پاسخ مدیر سایت ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

با سلام نه متاسفانه امکان ندارد

سلام ببخشید تو روستای ما رشته پزشکی نیست من میتونم بادیپلم رشته انسانی ثبت نام کنم لطفا راهنمایم کنین ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۷
لیلا سلیمانی
پاسخ مدیر سایت ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

با سلام لطفا به متن اگهی توجه شود یا در صورت ابهام با شماره تلفن  ۳۲۴۳۴۷۳۷  تماس حاصل شود البته در وقت و ساعت اداری.

سلام ببخشید تو روستای ما رشته پزشکی نیست من میتونم بادیپلم رشته انسانی ثبت نام کنم لطفا راهنمایم کنین ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۹
لیلا سلیمانی
پاسخ مدیر سایت ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۸

با سلام لطفا به متن اگهی توجه شود یا در صورت ابهام با شماره تلفن  ۳۲۴۳۴۷۳۷  تماس حاصل شود البته در وقت و ساعت اداری.

رمضانی ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۶
سلام ، ببخشید میشه با رشته هایی ک ثبت شده از شهر هم واسه آزمون ثبت نام کرد ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷

با سلام از شهر امکان ثبت نام نیست.

لیلا ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۲
سلام من دیپلم رشته ی تجربی هستم اگه تو روستا ی ما کارشناسی و کاردانی رشته ی مرتبط موجود نبود من چجوری میتونم مطلع بشم ک دانشکده اقدام ب جذب افراد با مدرک دیپلم داره؟با تشکر