اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹

۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰ کد : ۳۵۷۷ اخبار واحد
تعداد بازدید:۴۸۰۴

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود1399

برنامه ثبت نام دانشجویان ورودی سال 99 دانشکده علوم پزشکی خلخال

  * (ثبت نام آنلاین اولیه و ارسال  پرینت کد رهگیری ضروریست) *    

ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان عزیز جدیدالورود در سال تحصیلی 1400-1399 به اطلاع میرساند به حول و قوه الهی برنامه ثبت نام دانشجویان ورودی سال 99  دانشکده علوم پزشکی خلخال به شرح ذیل می باشد:

پذیرفته شدگان لازم است از روز پنج شنبه  مورخه 15/‏08/‏۱۳۹9 الی روز سه شنبه مورخه  20 /‏08/‏۱۳99 پس از آماده و اسکن نمودن مدارک لازم با مراجعه به سایت دانشکده علوم پزشکی خلخال از طریق لینک (ثبت نام دانشجویان جدید الورود) جهت ثبت نام آنلاین اقدام نمایند.

 توجه: 

  •   ثبت نام به صورت آنلاین بوده و از طریق لینک سامانه ثبت نام آنلاین دانشجویان جدیدالورود می باشد راهنمای ثبت نام در قسمت اطلاع رسانی سامانه موجود می باشد.
  •  دانشجویان موظفند بعد از ثبت نام آنلاین، کد رهگیری را پرینت نموده وبه همراه اصل مدارک ارسال نمایند.
  • نحوه دریافت اصل مدارک ثبت نامی و فرم های تکمیل شده طبق برنامه زمانی در هفته آخر آبانماه  از طریق سامانه فوق  و سایت دانشکده اعلام خواهد شد. ضمنا تاریخ شروع کلاسها مجازی  متعاقبا از طریق همین  سامانه اطلاع اعلام خواهد شد. 

مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان جدید الورود:

۱اصل مدرک و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی بانضمام یک برگ تصویر آن

۲ا صل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه بانضمام یک برگ تصویر آن

۳اصل ریزنمرات سه ساله دبیرستان و اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی و یک برگ تصویر آنها

۴ ارائه پرینت کد رهگیری درخواست تائیدیه دیپلم و تائیدیه پیش دانشگاهی  (راهنمای دریافت تائیدیه تحصیلی ) آدرس اینترنتی
۵
. اصل شناسنامه وکپی  از تمام صفحات آن

۶اصل   وکپی کارت ملی 

۷دوازده قطعه عکس تمام رخ ۴ × ۳ تهیه شده در سالجاری برای برادران  وشش قطعه برای خواهران

8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان پسر را با توجه به مقررات وظیفه عمومی مشخص کند.

توجه: پذیرفته شدگان پسرجهت دریافت معافیت تحصیلی طبق مراحل ذیل اقدام نمایند:

الف: دانلود فرم معافیت تحصیلی از لینک  روبرو               لینک فرم معافیت تحصیلی نیمسال اول

تکمیل پاراگراف اول( مشخصات فردی، مقطع و رشته قبولی)

توجه: - پذیرفته شدگان آزمون سراسری که پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید دارند کادر شماره  1  فرم را تکمیل نمایند.

       - دانشجویان انصرافی علاوه بر کادر شماره 1  بایستی کادر شماره 3 فرم را نیز تکمیل نمایند.

       - دانشجویانی که در حین خدمت سربازی هستند بایستی کادر شماره 1 فرم  را تکمیل نمایند.

ب: بعد از تکمیل و پرینت فرم مذکور، آن را به همراه مدارک ذیل به یکی از دفاتر پلیس+10 محل اقامت تحویل دهید.

       مدارک لازم جهت ارائه به پلیس+10   ( کپی دیپلم- کپی پیش دانشگاهی کپی کارت ملی و شناسنامه- یک قطعه عکس)

ج: دریافت معافیت تحصیلی صادر شده از دفاتر پلیس+10 و ایمیل نمودن آن به پست الکترونیکی amozesh@khalums.ac.ir  و نیز تحویل اصل آن به همراه سایر مدارک ثبت نامی به دانشکده در موعد مقرر

 9. دانشجویان مشمول سهمیه مناطق محروم  (قبولین کد رشته پرستاری  36065  ) لازم است  پس از دریافت فرم شماره  14از روز شنبه  مورخه 17/‏08/‏ ۱۳99  با هماهنگی کارشناس حقوقی دانشکده  در یکی از دفاتراسناد رسمی خلخال ثبت محضری گردد به همین منظور لازم است  به امور حقوقی دانشکده علوم پزشکی خلخال  واقع در خلخال خیابان شهید مظفر عزیزی بالاتر از داروخانه هلال احمر ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی خلخال مراجعه فرمایند. (شماره تلفن جهت هماهنگی 04532426801 مشاور حقوقی دانشکده آقای قبائی)

10  -  ارائه مدرک کاردانی، کارشناسی و یا مقاطع بالاتر و دو برگ تصویر آن (مخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهها)

۱1 . مدارک لازم جهت ثبت نام، مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران، جانبازان، شاهد، بهیاران و... مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش

      ***   قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر و جانبازان و آزادگان معزز: ***  اطلاعیه اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه- دانلود فرم 2-1

12- فرم های ثبت نامی:

فرم شماره یک ( تکمیل این فرم برای تمامی دانشجویان ضروری است)                                     

فرم شماره چهار ( مخصوص پذیرفته شدگان منطقه یک، رزمندگان و ایثارگران)

فرم شماره شش  ( مخصوص پذیرفته شدگان منطقه دو و سه )

فرم شماره13 ( تکمیل این فرم برای تمامی دانشجویان به غیر از قبولین پردیس های خودگردان و همچنین سهمیه مناطق محروم ضروری است)

فرم شماره 14  ( مخصوص قبولین سهمیه مناطق محروم) 

فرم معاینات پزشکی( این فرم بایستی توسط یکی از پزشکان عمومی مراکز جامع سلامت در شهر اقامت دانشجو تائید شود.

13- فرم تعهد محضری (مخصوص  متقاضیان  وام دانشجویی وخوابگاه  ) (لینک شده ) را دریافت ودر یکی از دفاتر اسناد رسمی تایید نماید (البته  ارائه خوابگاه  فقط برای دانشجویان دختر مقدور می باشد)

14- تکمیل فرم های دانشجویی وفرهنگی

آدرس دانشکده:   خلخال خیابان شهید مظفر عزیزی  - پایین تر از  درمانگاه شفاء - معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی خلخال واحد آموزش  04532432002 داخلی 106

آدرس سایت دانشکده :         khalums.ac.ir


( ۲۲ )

نظر شما :

sina ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸
سلام من نمیتونم وارد سامانه سما بشم همش اخطار میده که کاربری برای شما تعریف نشده است لطفا کمکم کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۸

با سلام با واحد آموزش به شماره   04532432002 داخلی 106تماس حاصل نماید با تشکر

هادی اسمعیلی ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۰
با سلام چرا حین ورود به سیستم برای من این پیغام میاد « برای شما کد کاربری معتبر تعریف نشده است»؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷

با سلام با واحد آموزش به شماره   04532432002 داخلی 106تماس حاصل نماید با تشکر

Vays ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۴
من با این شماره تماس گرفتم ولی توتماس بامدیریت کسی پاسخگونبود
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۲

سلام عجله نکنید در وقت اداری تماس بگیرید .حتما پاسخگو هستن الان اداره کسی نیست که جواب بده.

Atousa ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۸
نمیشه وارد سامانه شد باید چیکار کنیم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۳

با سلام با واحد آموزش به شماره   04532432002 داخلی 106تماس حاصل نماید البته در وقت اداری . با تشکر

نوید جهانی ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۳
سلام . دانشکده خلخال برای پسران خوابگاه دارد یا ن .
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۲

با سلام تا آنجای که بنده اطلاع دارم نه ندارد برای دختران خوابگاه دارد .

معصومه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱
سلام ، اخه چرا سامانه اطلاعات منو نمیاره؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۳

با سلام عجله نکنید شنبه در وقت اداری با شماره 04532432002 داخلی 106 تماس حاصل نموده و علت را بپرسید .

Sahand ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۸
دوستان اگر کسی تونسته اینترنتی ثبت نام کنه لطفا مارو هم راهنمایی کنه ،متشکرم.
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۲

با سلام عجله نکنید شنبه در وقت اداری با شماره 04532432002 داخلی 106 تماس حاصل نموده و راهنمایی بخواهید .

Vays ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۸
من نمیتونم ثبت نام کنم میگه کدکاربری تعریف نشده است چیکارکنم دیگه میخوام بیام حضوری ثبت نام کنم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۲

با سلام عجله نکنید شنبه در وقت اداری با شماره 04532432002 داخلی 106 تماس حاصل نموده و علت را بپرسید .

اروین ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹
سلام ببخشد من نمیتونم وارد سامانه بشم همش میگه کاربری برای شما تعریف نشده اون شمارییم که دادین زنگ زدیم هیچکی پاسخگو نیست تو وقت اداریم زنگ زدیم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۹

با سلام واحد آموزش این روزها کمی سرش شلوغه ولی باز بنده اطلاع میدم که چرا جواب بموقع داده نمیشه.

هاجر ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۴
سلام سایتتون مشکل داره ؟ تکلیف ما چیه ؟ به شماره تماس که نوشته ای پاسخ داده نمی شود حتی در وقت اداری؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۸

با سلام ایکاش می فرمودین کجای سایت ما مشکل داره یعنی مشکل شما در کجا بوده بهتر راهنمایی می کردم

A ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۷
فرم تعهد محضری که گذاشتین کجا لینک شده نمیشه دانلودش کرد
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۷
هادی اسمعیلی ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۶
سلام من با شماره 04532432002 تماس میگیرم ولی کسی جوابگو نیست لطفاً رسیدگی کنید
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۵

با سلام واحد آموزش این روزها کمی سرش شلوغه ولی باز بنده اطلاع میدم که چرا جواب بموقع داده نمیشه.

Haniyeh ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۸
سلام تو فرم اطلاعات شناشنامه ای سال تولدمو قبول نمیکنه ارور میده میگه باید چهاررقمی باشه ولی هرطور مینویسم ارور میده باز
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۴

با سلام با واحد آموزش به شماره   04532432002 داخلی 106تماس حاصل نماید  و راهنمایی بخواهید در ضمن به علت شلوغی و درگیر بودن واحد تماس ها شاید با تاخیر جواب داده بشه با تشکر

مائده ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۷
سلام تو رو خدا بگید مایی که مال استانی جز اردبیل هستیم باید فرم شماره ۱۳ رو استان محل خدمت و دانشگاهی که خودمون رو بهش معرفی میکنیک برای خدمت، استان و دانشگاهِ استان خودمون باشه یا اردبیل؟ چون من نمیتونم طرح رو توی خلخال بگذرونم!! معنی این فرمها چیه چقدر گیج کننده ست. لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ مدیر سایت ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۵

سلام با واحد آموزش تماس بگیرید

Mahdi ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۰
سلام. مدارک و فرم هایی را که تکمیل کردیم از چه طریق باید به دانشکده ارسال کنیم آیا از طریق پست پیشتاز؟ و تا کی مهلت داریم
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۷

سلام به متن اگهی توجه شود یا با واحد  آمورش صحبت شود.

ناشناس ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۰
چرا تو تاریخ تولد مشکل داره۱۳۸۱ نمی یاره
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

سلام موضوع بررسی شد مجدد امتحان کنید.

Matin ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
سلام وقت بخیر ساعت کاری دانشگاه به چه صورته؟ هرچی تماس میگیرم جواب نمیدن.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹

با سلام وقت اداری 7.30 تا 14.15 هست

رکسانا رحمانی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷
نحوه انتخاب رشته به چه صورت است ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴

سلام بعدا اعلام میشود .

هاجر ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۲
با سلام من که ثبت نام آنلاین کردم برای من نوشته سهمیه خانواده شهدا ولی موقع ثبت نام من عادی زدم چرا اینطوری نوشته نمیشه هم ویرایش کرد
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳

سلام موردی نیست بعدا به واحد آموزش اعلام کنید تا بررسی و ویرایش نمایند.

بختیاری ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹
با عرض سلام و تبریک خدمت دانشجویان جدیدالورود جهت تکمیل تعهد نامه محضری (ردیف شماره 13 فرم تعهد خوابگاه ووام دانشجویی )از فرم جدید بارگزاری شده مورخه 1399/08/18 جهت تنظیم در دفاتر اسناد رسمی استفاده شود. شماره تلفن 04532426606داخلی 116 اماده پاسخگویی در این خصوص می باشد. بختیاری -اداره رفاه وتعاون دانشکده علوم پزشکی خلخال
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱

لطفا همه دانشجویان عزیز توجه نمایند.(اطلاعیه جدید)

Hannaneh ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۳
سلام خسته نباشین میخواستم بدونم کلاس های مجازی پرستاری از چندم شروع میشه وبا چه برنامه ای؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۷

با سلام لطفا عجله نکنید بعد اتمام کارهای پذیرش اولیه مابقی برنامه ها از همین سایت اطلاع رسانی می شود.

هادی اسمعیلی ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۸
سلام منظور از اینکه «کد رهگیری را پرینت نموده و به همراه اصل مدارک ارسال نمایند» چیه از چه طریقی و چه زمانی کد رهگیری رو ارسال کنیم؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۲

سلام خوب بعد ثبت کامل اطلاعات در داخل برنامه سما به شما کد داده میشه که نشانگر تکمیل و ثبت نهایی اولیه هست اون کد همراه با مدارک ارسال می شود

معصومه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۲
سلام، ببخشید باید مدارک رو هفته اخر ابان ماه از طریق پست بفرستیم؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۳

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

Soheil ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۳
سلام .من پرستاری تعهد خدمت قبول شدم .موقع انتخاب رشته محل تحصیل رو اردبیل ذکر کرده بودند اما میگن که خلخال هست ..چطور ممکنه اینجوری بشه کسی نمیدونه باید چیکار کرد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱

با سلام با آموزش صحبت کنید

soheil ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۴
لطفا پیام منم بذارید موقع انتخاب رشته پرستاری محل تحصیل اردبیل بود محل خدمت خلخال الان میگن محل تحصیل هم خلخاله اخه ما رو حساب اینکه محل تحصیل اردبیله انتخاب رشته کردیم
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

سلام با آموزش تماس بگیرید

mohammad ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۱
در قسمت ثبت نام محلی برای بارگزاری فرم ها نداشت .... چگونه فرم هارا تحویل دهیم ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۳

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

mahd ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۹
سلام برای پسرا اصلا خوابگاه نیست یا باید شهریه شو بدیم ؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱

سلام نه متاسفانه خوابگاه برای پسران نیست

Unkhown ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹
سلام میخواستم بپرسم مدارک هارو ازطریق پست بفرستیم یا اینکه وقتی کلاس ها حضوری شدن وقتی اومدیم بیاریم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۷

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

roghayeh ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸
سلام بعدازثبت نام اولیه کد رهگیری رو کجا باید بفرستیم؟ بعد من تو ثبت نام متولد 80 زم درصورتی که متولد 81 هستم چون سایت قبول نمیکرد ایرادی که نداره؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱

با سلام اگه اشتباه زدین بعدا با آموزش صحبت کنید تا اصلاح کنن

مهدی نجاتی ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹
با سلام...چرا بعد از گرفتن کد امکان ویرایش نیست وضعیت من رو سامانه زده متاهل درحالی که من مجزد هستم حالا تکلیف چیست؟همچنین نام مادر و میزان تحصیلات اصلا نوشته نشده...
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۳

سلام نه بعد اخذ کد بسته میشه موردی نیست بعدا به آمورش اطلاع بدین تا اصلاح کنن

رکسانا ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰
ببخشید ازتکمیل فرم و ثبت نام اولیه ی من بیشتر از ۴۸ ساعت گذشته ولی هنوز تایید کد رهگیری انجام نشده و اینکه انتخاب واحد چه زمانی انجام میشه و از چه طریقی
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۹

با سلام با آموزش تماس بگیرید

شاهین ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۱
سلام ببخشید برای من کد رهگیری صادر شده ولی هنوز تو منو سامانه سما می نویسه فرم آموزشی رو تکمیل کنید در حالی که اطلاعاتش کامل هستش مشکل از کجاست؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶

سلام با آموزش تماس بگیرید.

مهدی ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۲:۳۱
پسر ها هم باید فرم متقاضی خوابگاه رو پر کنن؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۵

سلام فکر نکنم ولی اگر وام بخواهید باید پر کنید.

Parya ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۵
سلام خسته نباشین برگه سلامت جسم و روان رومرکز بهداشت شهرستان خودمون امضا میکنه یا دانشگاه چونکه من بردم رئیس بهداشت امضا نکرد گفت مطلبش گنگه به مرکز آموزش دانشگاه هم زنگ زدم کسی پاسخگونبود لطفا راهنمایی کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۵

با سلام بنده اطلاعی ندارم حتما با آمورش صحبت کتید .

نازنین زهرا ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۴
سلام اینکه من کد رهگیری با شماره دانشجویی رو سینگ کردم یعنی ثبت نام انجام شده دیگه، چون سامانه هی میگه ویرایش کنید؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

با سلام ثبت نام با اخذ کد رهگیری تکمیل میشه با آمورش صحبت کنبد.