قابل توجه دانشجویان جدید الورود(فرم جدید تعهد محضری)

۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۷ کد : ۳۵۸۳ اخبار واحد
تعداد بازدید:۱۰۷۰

با سلام و احترام :

مطابق اعلام  واحد رفاهی معاونت آموزشی فرم جدید  تعهد محضری جهت دانلود و اقدام مطابق آن بارگزاری می شود ( مخصوص  متقاضیان  وام دانشجویی وخوابگاه ).
دانشجویان عزیز مطابق این فرم تعهد نامه محضری اخذ شود.

 

برای دانلود فرم کلیک نمائید.


( ۱۹ )

نظر شما :

مائده ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴
سلام تا چندم مهلته برای ارسال فرم؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۴

با سلام در متن اطلاعیه بنظرم اشاره شده ولی باز در سریعترین زمان برای ساماندهی ارسال شود

ندا ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸
سلام الان برای اینکه متقاضی خوابگاه هستیم همین فرمو باید پر کنیم؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۳

سلام اگه قبلی را برای تعهد به محضر نبردین فرمت جدید را استفاده کنید.

مریم ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۹
پروانه کسب همون جواز کسبه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۷

با سلام : یحتمل باید چنین باشد.

مائده ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۳
سلام بله درست میفرمایید تا سه شنبه فرصته ولی من دوتا کافی نت رفتم هیچ لینکی برای ارسال فرمهای اسکن شده پیدا نمیکنن برام. اگر بنا بر ارسال پستی فرمهای ارسال شده هست لطفا بهم بگید. اگر هم لینک ارسال فرمهای اسکن شده موجوده لطفا یا لینکش رو برام بذارید یا لطف کنید دقیق بهم بگید که به کدوم قسمت صفحه ی شخصیم باید مراجعه کنم. سپاس فراوان.
پاسخ مدیر سایت ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۰

سلام تا جای که بنده اطلاع دارم باید یکسری از این مدارک  در داخل برنامه سما در قسمت های مربوط بارگزاری میشود و نهایت فیزیک تمام  آنها تحویل دانشکده می شود نحوه تحویل را با دانشکده و معاونت آمورشی صحبت کنید .

mahd ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵
سلام برای پسرا اصلا خوابگاه نیست یا باید شهریه شو بدیم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۲

سلام نه متاسفانه خوابگاه برای پسران نیست

فاطمه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۰۲:۴۳
سلام ورودی های جدید باید انتخاب واحد میکردن؟؟ بعد از ثبتنام اولیه دیگه چه کاری باید انجام بدن؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۸

با سلام هر گونه اقدام بعدی از طریق سایت دانشکده برای دانشجویان اطلاع رسانی می شود.

سحر ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۹
سلام ،ببخشید مدارک اصلی دقیقا باید چگونه ارسال شود؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۴

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

مریم ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵
ببخشید برای ثبت نام آنلاین در سامانه سما فرم های تعهد محضری هم لازمه ارسال بشه یا این فرم ها فقط باید به دانشکده ارسال بشه؟ و اینکه ثبت نام تاساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ آبان امکان داره؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

حیدر ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۳
چجوری فرم رو ارسال کنیم براتون
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

محمد ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۳
سلام-چه مزایایی دانشجویی تعهدی در دوران تحصیلش داره؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰

سلام با آموزش صحبت کنید بنده اطلاعی ندارم

زهرا ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۲
با سلام خسته نباشید من نمیتونم وارد سایت سما بشم شماره دانشجویی رو میزنم و کلمه عبور هم کد ملی میزنم میگه کلمه عبور برای شما تایید نشده است چکاری باید کنم لطفا راهنمای کنید
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶

با سلام با آموزش تماس بگیرید

ثنا ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۸
با سلام و خسته نباشید بعد از تکمیل این فرم چجوری باید ارسالش کنیم؟ باید پست بشه یا باید اسکن بشه؟ اگه قراره اسکن بشه در کدوم قسمت باید اپلود بشه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۴

با سلام و احترام طی اطلاعیه ای نحوه ارسال مدارک و اینکه چه مدارکی باید ارسال بشه به اطلاع دانشجویان از طریق همین سایت رسیده می شود .

Mahdi ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۱
سلام همه ی دانشگاه ها یک خوابگاه خودگردان دارن که مبلغ هزینش نصف اجاره خونه ی اون شهره. میخواستم بدونم که این دانشگاه خوابگاه خودگردان داره یا پسر ها باید دنبال خونه ی مجردی باشن؟انتقالی هم که طبق سیاست حفظ جمعیت ممنوع شده یکم خوابگاه نداشتن و ممنوعیت نقل و انتقال باهم تناقض داره! از ریاست دانشگاه خواستارم اگر امکان تهیه خوابگاه وجود نداره حداقل خوابگاه مشارکتی برای پسران قرار بدن.ممنون میشم
پاسخ مدیر سایت ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۴

سلام بنده در این خصوص اطلاعی ندارم باید با معاون اموزشی صحبت کنید.

مهدی ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۲
سلام این فرم هایی را که الان به ما دادن بعد از تکمیل کردن باید چیکار کنیم ثبت نام اولیمو انجام دادم ولی کافینت به من نگفت که قراره این فرم ها تو سامانه سما بارگذاری بشه آیا قراره این فرم ها اسکن بشن یا فقط ارسال فیزیکی کافیه
پاسخ مدیر سایت ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۶

با سلام اطلاع رسانی میشه

مهدی ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۶
سلام آیا ممکنه مهلت ثبت نام تمدید بشه
مهدی ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۷
سلام آیا ممکنه مهلت ثبت نام تمدید بشه
پاسخ مدیر سایت ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

با سلام بنده اطلاع ندارم با آموزش صحبت کنید.

هاجر ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۱
فرم تعهد رو چطوری قراره پر گنیم یا چجوری ارسال کنم