اطــلاعیــه برای معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی مورخه ۹۹/۱۱/۲۴

۰۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۴ کد : ۳۶۷۷ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۵۲۵

معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی این دانشکده که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در مورخه 99/۱۱/24 برگزار گردید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با در دست داشتن مدارک ذیل طبق جدول زمان بندی به آدرس خلخال خیابان شهید مظفر عزیزی دانشکده علوم پزشکی خلخال طبقه دوم سالن کنفرانس مراجعه نمایند.

تذکر1:  از آنجا که اعلام اسامی بر اساس اطلاعات خود اظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام الکترونیکی میباشد و به منزله قبولی نهایی نبوده و صرفا جهت معرفی برای بررسی مدارک و ورود به مرحله بعدی فرآیند آزمون می باشد،  لذا در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات اعلامی خود اظهاری زمان ثبت نام  الکترونیکی و یا عدم مطابقت  شرایط داوطلبان با  مفاد آگهی برابر مقررات اقدام خواهد شد.
تذکر 2:
معرفی شدگان شاغل در این دانشکده که  در زمان ثبت نام اقدام به ثبت امتیاز کرونا نموده اند فرم مربوطه توسط معاونت های مربوطه تکمیل و اقدامات لازم انجام خواهد گردید.

تذکر 3 :
معرفی شدگانی که در دانشگاههای دیگر مشغول بخدمت بوده و در رشته های شغلی این دانشکده پذیرفته شده و در خوداظهاری اقدام به ثبت امتیاز کرونا  نموده اند فرم تایید شده کرونا را از محل خدمت خود دریافت و همزمان با موعد اعلام شده بررسی مدارک تحویل خواهند نمود .
**ضمناً فرم استشهاد محلی و شیوه نامه امتیاز کرونا جهت استفاده در لینک زیر می باشد
جهت دانلود شیوه نامه و فرم های مربوطه کلیک شود

مدارک مورد نیاز :

1- شناسنامه(اصل و کپی تمام صفحات )-کارت ملی (اصل و کپی).

2- تصویرکارنامه آزمون .

3- مدرک تحصیلی مورد نیاز در شرایط احراظ مشاغل مندرج در آگهی (اصل و کپی).

4- کارت معافیت و یا پایان خدمت ویژه برادران یا نامه از یگان خدمتی با قید تاریخ اتمام خدمت وظیفه اصل و کپی).(ملاک  تاآخرین روز ثبت نام)

5- اصل و تصویرگواهی معتبر ایثارگری:
الف- گواهی معتبر دال بر ایثارگری از بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ویژه خانواده شهدا - جانبازان
  آزادگان .

ب- گواهی معتبر با تایید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی  جهت استفاده از سهمیه ایثارگری رزمنده  یا فرزند رزمنده با قید مدت حضور داوطلبانه در جبهه جنگ به تاریخ روز

6- دو قطعه عکس(4 *3)  با پشت زمینه سفید و پشت نویسی شده.

7- مدارک دال بر  بومی بودن مطابق مندرجات  دفترچه آزمون (فرم تکمیل و تایید شده استشهاد محلی)

8- مدارک دال بر معلولیت عادی  (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی).

9- گواهی اشتغال قراردادی  از دستگاه محل خدمت (صرفاً زیر مجموعه وزارت متبوعه ) به همراه خلاصه سوابق (فرم شماره 502) برای شاغلین قراردادی و تصویر آخرین قرارداد.

10- گواهی اشتغال ممهور به مهر شرکت و واحد محل خدمت و خلاصه سوابق بیمه اشتغال ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی برای کارکنان شرکتی .

11- گواهی نامه رانندگی ب2 برای رشته های شغلی کارشناس  و کاردان  فوریت های پزشکی .

12- گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان .

13-گواهی مبنی بر موافقت یا انصراف از طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات  می گذرانند.
14- گواهی اشتغال به طرح  از محل خدمت در واحد های  تابعه این دانشکده برای داوطلبین حین طرح و یا گواهی اشتغال به طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که طرح خود را باستناد بخشنامه شماره 854/100-16/7/93 تمدید نموده اند با قید تاریخ شروع و پایان طرح .

ضمناً عدم مراجعه در تاریخ های مقرر به منزله انصراف پذیرفته شده محسوب میگردد.


نظر شما :

رضا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۹
سلام. ادمین گرامی تکلیف قراردادی های قبول شده در آزمون مهر 99 آخر معلوم نشده؟ شماره بخش اداری خانم فرح بخش کدام قسمت سایت موجود است؟ سپاس فراوان
پاسخ مدیر سایت ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۹

با سلام شماره اداره منابع انسانی ۳۲۴۲۶۶۰۵  هست

هاجر ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۳:۲۴
ادمین جان الان ینی مدارکی که قراربود به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تحویل بدیم،باید ببرم خلخال؟؟؟ میشه لطفا راجب اطلاعیه ۵ فروردین بگین؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۸

با سلام مگر شما در استخدامی خلخال شرکت نکرده بودیدبرای چی باید مدارک به اردبیل ببرید علوم پزشکی خلخال زیر نظر علوم پزشکی اردبیل دیگر نیست خودش دانشکده مستقلی هست.

کامران ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۳
سلام و عرض ادب،عذر میخوام دانشگاه علوم پزشکی خلخال کی میخواد تست ورزش از پذیرفته شده های رشته فوریت های پزشکی بگیره؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۴

با سلام اطلاع رسانی می شود نگران نباشید

مهسا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۰
سلام خسته نباشید زمان مصاحبه استخدامی مشخص نیست؟ و اینکه مصاحبه خلخال هست یا اردبیل؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۰

با سلام فعلا هیچ چیز مشخص نیست به محض قطعی شدن اطلاع رسانی می شود یعنی اصلا دست دانشکده نیست باید از سطح وزارت ابلاغ شود.

ضحی ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۲
سلام و خدا قوت .نتایج نهایی بررسی مدارک چه زمانی اعلام میشه؟ معمولا چقدر طول میکشه؟
پاسخ مدیر سایت ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۹

با سلام فرآیند بررسی مدارک و اثبات صحت آن تقریبا زمانبر هست ولی هر گونه اقدام بعدی اطلاع رسانی می شود.

علی ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۱
سلام.ببخشید چرا در مدارک دال بر بومی بودن به یک استشهاد محلی ساده اکتفا میکنید و نیروی انتظامی هم راحت تایید میکند اگر کسی به بومی بودن اعتراض داشت از چه راهی اقدام کند
پاسخ مدیر سایت ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۲

با سلام بومی بودن از چند طریق قابل اثبات هست یکی هم همین استشهاد محلی هست باز اگه شکایتی از این بابت دارید به دانشکده مراجعه نمائید یا در سایت دانشکده ثبت شکایت کنید.

حسین ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۹
باسلام و خسته نباشین.ببخشید آزمایشات قبل استخدامی شامل چه آزمایش هایی میشه و خلخال باید ازمایش و معاینه بریم یا اردبیل؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۸

با سلام در خود خلخال انجام میشه  ازمایش و بررسی های متعدد هست حالا زیاد عجله نکنید که به اون هم میرسید .

زهرا ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۴
سلام. طاعات قبول. میخواستم بدونم مصاحبه قبول شدگان سه برابر ظرفیت استخدامی کی برگزار میشه؟ ممکن بعد از ماه مبارک رمضان باشه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

با سلام واقعا مشخص نیست ولی در صورت هر گونه اطلاع جدید، اطلاع رسانی می شود.

زینب ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۳
سلام ،ادمین گرامی الان سهمیه ایثارگران دو برابر ظرفیت برداشتن یا سه برابر ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۲

با سلام فقط در رشته های دارای آزمون عملی اتفاق افتاده مابقی روند طبیعی خود را دارد.

زینب ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۵
سلام ، رشته تحلیلگر سیستم بیمارستان الان ۲برابر ظرفیت یا ۳برابر ؟ از پاسختون متوجه نشدم ممنون میشم اگه واضح توضیح بدید
پاسخ مدیر سایت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۶

با  سلام سه برابر ظرفیت . بعد آزمون عملی نمره کتبی با عملی جمع شده و  نفر برتر  معرفی می شود

حسن ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۳:۰۰
با سلام و خسته نباشین ببخشید ما بعد از اعلام نتایج فروردین ماه مدارک‌ دادیم مراحل بعدیش کی هستش لطفا یه اطلاع رسانی جامع بفرمایین ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶

با سلام صرف مدرک دادن شما نیست که مدارک های تحویلی بخصوص مدرک تحصیلی باید استعلام بشه و زمانبر هست و یکسری کارها هم دست خود دانشکده نیست باید سازمان های دیگر جواب بدن در ضمن عجله نکنید بعدا می بیند کارمند بودن هم آش دهان سوزی نبوده از دور آوازش خوش هست .

ضحی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷
سلام.شیوه نامه جدید کرونا هم که اعلام شد ،خلخال هنوز مصاحبه بعضی رشته هارو انجام نداده .کاش یکم سرعت عمل به خرج بدن ..انتظار و بلاتکلیفی خیلی سخته
پاسخ مدیر سایت ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹

با سلام انشالله با حضور نیروهای چون شما سرعت عمل میره بالا؟؟؟

ضحی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۷
کاش بجای مسخره کردن ادمو راهنمایی کنین و درست جواب بدید .
پاسخ مدیر سایت ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷

سلام : با واحد نیروی انسانی صحبت کنید در ضمن در وضعیت فعلی کشور  روندها با کندی پیش میره و در آخر زیاد حساس نباشید چون هر روز با رفتار متنوع مراجعه کنندگان به مشکل میخورید.

زینب ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۱:۳۵
سلام وقتتون بخیر مصاحبه اردبیل هست یا خلخال ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۹

سلام فعلا قطعی نمیشه گفت ولی احتمال قوی اردبیل باشه>

زهرا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۲
این شیوه نامه کرونا رو چیکار کنیم؟بالاخره کی جواب قطعی رو میدین؟ و کسی ک بومی نیس چطور از خبرا مطلع بشه چون زیاد سایت فعالی ندارین
پاسخ مدیر سایت ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۶

سلام به سایت ربطی نداره هر اطلاعاتی که لازم باشه بموقع اطلاع رسانی می شه در ضمن این تاخیر مختص خلخال نیست چون خود این امتیاز و نحوه تخصیص خود مشکل ساز شده ؟؟؟

سحر1f ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۱:۳۴
سلام.اسامی ذخیره هارو کی اعلام میکنین.اکثر شهرها اعلام کردن و ازشون مدارک خواستن
پاسخ مدیر سایت ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۸

با سلام با ادراه منابع انسانی صحبت بفرمائید؟؟؟

ذد ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۱
با سلام و خسته نباشید ببخشین آیا پذیرفته گان آزمون استخدامی مصاحبه هم دارند؟ و 3 برابر ظرفیت می باشند یا نفر اول پذیرفته نهایی می شود؟ باتشکر از پاسخگوییتان
پاسخ مدیر سایت ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۳

سلام بعضی رشته ها منجمله کامپیوتر مصاحبه داشت که برگزار شد مابقی بر طبق امتیازات و بررسی صحت خود اظهاری ها هست یعنی طرف گفته امتیاز کرونا باید مدرک ارائه کنه گفته امتیاز بومی باید مدرک ارائه کنه ؟

s ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۲
با سلام نتیجه نهایی و شروع به کار چه زمانی می باشد؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۸

با سلام مشخص نیست فعلا ؟ یعنی باید وزارت دستور بده تا نتایج به سازمان سنجش اعلام بشه

ب ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۷
باسلام نتایج نهایی کی مشخص میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۷

با سلام واقعا مشخص نیست چون وزارت باید اعلام کنه دست دانشکده نیست.

مریم ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۴
سلام معذرت میخوام چرا نتیجه نهایی اعلام نمیشه؟؟؟ 6 ماه گذشته
پاسخ مدیر سایت ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۷

با سلام اعلام نتیجه دست دانشکده نیست باید وزارت به سازمان سنجش اعلام کنه تا آنها اعلام کنن.

behrozsafari ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۱
با سلام و خسته نباشید خدمت ادمین سایت مخواستم تاریخ دقیق شروع به کارقبولی های استخدامی مورخه۲۴بهمن۹۹ دانشکده علوم پزشکی خلخال بپرسم،چون سایر دانشگاه ها شروع ب کار کردن از مهرماه.ممنونم.
پاسخ مدیر سایت ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۶

سلام زمان دقیق نمیشه گفت در ضمن هر دانشگاه روال خود را دارد در ضمن اون هم فرا میرسه