نحوه اعمال امتیاز داوطلبان استخدام شاغل در بخش های کرونایی

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۶ کد : ۳۷۱۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۸۲۳

قابل توجه داوطلبان استخدام پیمانی 1399/11/24
 بخشنامه اعمال امتیاز کرونا
جهت رویت بخشنامه کلیک شود.


نظر شما :

زینب ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۹
سلام وقتتون بخیر . زمان مصاحبه هنوز مشخص نشده ؟ چند روز قبل اعلام میکنید ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹

سلام فعلا وزارت چیزی نگفته ؟

پرستار ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۲:۰۹
سلام آیا فقط قبول شدگان باید فرم رو پر کنند یا همه داوطلبین شرکت کننده در آزمون؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸

سلام نه فقط قبول شدگان مرحله اول که امتیاز کرونا ثبت کرده بودند .

ز_ن ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۱
سلام:آیا کارشناس علوم آزمایشگاهی شاغل در تنها بیمارستان شهری که بیمار کرونایی دارد و با بیماران در موارد متعدد همکاری دارد اما ته بطور مستقیم ، به ایشان امتیاز کرونا تعلق میگیرد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۸

سلام ظاهرا در امتیاز بندی شرط مواجهه مستقیم هست چرا که تقریبا خیلی  از کادر بهداشت و درمان مواجهه غیر مستقیم دارند دیگه؟

احمد ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۲
با سلام . لطفا ریز و جزییات جلسه ای که دانشکده تشکیل داده و امتیازات کرونا را با جزییات کارکنان مشمول امتیاز و نحوه تعلق به اونهارو بررسی کرده ،اطلاع رسانی کنید.این بخشنامه که همه جا هست و خیلی مبهم و کلی هست.ممنون از شما
پاسخ مدیر سایت ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۲

سلام بخشنامه بر مواجهه مستقیم و کارکنانی که بر طبق تائید مسئولین واحد و چند نفر دیگر واقعا درگیری مستقیم با بیماری داشتند شامل میشه واقعا جای هیچگونه شک و شبه ای نیست.

زهرا ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۴
سلام در خانه های بهداشت وپایگاه های بهداشتی امتیاز ب کیا تعلق میگیره؟؟ب کسایی ک نمونه گیری کرونا کردن تعلق میگیره فقط؟؟؟؟چون تاکید بر مواجهه مستقیم هست
پاسخ مدیر سایت ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

سلام بخشنامه مطالعه شود.

سحر ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۱
سلام تکلیف امتیاز کرونا مشخص شد؟ اکثر شهرها کاملا مشخص شده
پاسخ مدیر سایت ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۹

سلام بلاخره اونهایی که بر طبق بخشنامه شامل میشده مدرک ارائه داده در حال بررسی و  اعمال و اعلام نهایی نتایج هست.

امید ۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۷
سلام من تو داروخونه مرکز درمانی کار میکنم ولی داروخونه شخصی هستش آیا به من امتیاز کرونا داده میشه ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۹

سلام نه به بخش خصوصی تعلق نمی گیره فقط بخش دولتی

ز - ن ۰۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۱
با سلام : در خصوص اعطای امتیاز کرونا مشاهده شده بعضی از دانشگاهها با تصمیمات کمیته 5 نفره به تمامی کادر درمان چه درگیر مستقیم و چه غیر مستقیم مبادرت به اعمال امتیاز کامل 20 نموده اند از جمله استان فار ، اصفهان و ...و برخی دیگر زورکی 5 امتیاز به عوامل تحت امر اعطا کرده اند این امر وجاهت قانونی دارد و صحیح است؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

سلام :دانشگاه به دانشگاه در تصمیم گیری فرق داره ولی در خلخال نمرات به کسانی تعلق گرفت که واقعا درگیر مستقیم بودند.

فاطمه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۱:۲۶
سلام وقت بخیر ببخشید کسی که طرحش را در پذیرش مرکز بهداشت ۱۶ ساعته میگذرونه ،آیا برای او هم امتیاز کرونا محسوب میشه یا باید حتما مراقب سلامت باشه تا مشمول امتیاز کرونا باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ مدیر سایت ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۹

سلام باید صحبت کنید احتمالا شامل بشه برای قطعیت مووضع صحبت کنید ؟

شهریار ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۰:۱۴
سلام آیا مرخصی های استحقاقی باید کم شود از روزهای فعال درگیر با کرونا
پاسخ مدیر سایت ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۶

با سلام ظاهرا کم می کنن ولی جهت راهنمایی بهتر و بیشتر با اداره منابع انسانی دانشکده صحبت کنید .