اطلاعیه بسیار مهم (ارائه فرم مخصوص امتیاز کرونا)

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۳ کد : ۳۷۱۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۷۲۶

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون پیمانی مورخه 1399/11/24شاغل در سایر دانشگاههای دولتی  وابسته به وزارت بهداشت که در زمان ثبت نام و خود اظهاری آیتم امتیاز کرونا را ثبت و از آن استفاده نموده اند میرساند :
از تاریخ 11-03- 1400لغایت 13-03-1400 فرم مربوط به آن را به اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی خلخال تحویل نمایند و عواقب هر گونه تاخیر در ارائه به عهده داوطلب پذیرفته شده می باشد
.


نظر شما :

رقیه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۳
سلام ، تایم مصاحبه هنوز مشخص نشده ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۶

سلام فعلا مشخص نیست؟

علی ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۷
شاغلین علوم پزشکی خلخال چیکار کنن؟ خودشون نمره شو رد می کنن؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۷

با سلام بله ، ولی بهتره با اداره نیروی انسانی هم صحبت کنید تا مطمئن شوید.

زینب ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۱
سلام ، وققتون بخیر .صحت مدارک بررسی شده ؟ برای کس های که امتیاز کرونا نداشتن
پاسخ مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۶

سلام امتیاز کرونا با امضای چند نفر قابل محاسبه هست لذا امکان اشتباه کم هست

رقیه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹
سلام من فرم کرونا رو اسفند ماه تحویل دادم دیگه نیاز نیست پیگیری کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳

سلام با اداره منابع انسانی صحبت کنید ؟

رقیه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۱
سلام ، مصاحبه به نظرتون قبل انتخابات یا بعدش ؟ نامه در این مورد فرستاده نشده ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۲

سلام فعلا مشخص نیست ولی به محض اعلام از سطوح بالا اطلاع رسانی می شود.

Amir ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵
با سلام ،زمان مصاحبه حدودا کی هست ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۱

سلام مشخص نیست به محض قطعی شدن در سایت اطلاع رسانی می شود.

farshad ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۱
سلام اعلام زمان مصاحبه تلفنی میباشد یا در سایت قرار می دهید؟؟؟؟ممنون
پاسخ مدیر سایت ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۴

با سلام در سایت اطلاع رسانی می شود مداوم سایت دانشکده چک شود.

کامران ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۴
سلام و عرض ادب عذر میخام دانشگاه البرز هنوز امتیاز کرونا رو بهمون نداده،منم ک بهشون گفتم علوم پزشکی خلخال ی زمانی رو برای ارائه مدرک امتیاز کرونا معین کرده گفتن ک کارشون غیر قانونیه و نباید زمان مشخص کنن،الان این وسط دودش میره تووو چشم مایی ک توو تایم کرونا بودیم و الان دانشگاه امتیاز نمیده، آیا تا بعد از این تایم مدرکش رو بیاریم قابل قبوله؟؟؟؟؟یا باید از طریق دیوان عدالت اداری دست بکار شیم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۵

سلام و احترام : من متوجه منظور شما نشدم فرمی بوده باید اونو پرینت و می دادی دانشگاه امضا کنه اگه واقعا واجد شرایط بودی حالا این وسط شما در تایم اعلام شده ارائه ندی یعنی مدرکی نداشتی شکایت به هر نهادی هم دردی از شما دعوا نمی کنه چون دانشکده با اطلاعیه رسمی تایم مشخص کرده . در ضمن خود وزارت تاکید کرده هر چه سریعتر نتایج نهایی اعلام شود.

Donya ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۷
سلام ، درسته تاریخ مصاحبه ۱۸هست ؟ مصاحبه اردبیل یا خود خلخال ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۹

با سلام مصاحبه در اردبیل هست ولی تاریخ به یقین نمی دانم؟؟؟

کامران ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۴
اون فرمی که شما میفرمایین رو ما خیلی وقت پیش پر کردیم و تحویل دانشگاه البرز دادیم،از دانشگاه پیگیر شدیم گفتن که جواب رو محرمانه برای دانشگاه مقصد که دانشکده علوم پزشکی خلخال میشه میفرستن
پاسخ مدیر سایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۱

سلام شما با اداره منابع انسانی دانشکده صحبت کنید ببینید ارسال شده یا نه ؟ براتون مشکل ساز نشه؟؟؟

مجید ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۸
لطفا مسولان محترم هرگونه اطلاع رسانی خواستین بکنید خواهش میکنیم به صورت پیامک به شماره تلفنی که تو پرونده ثبت شده بفرستین والله بنده سه سال پیش پرستاری تبریز آزمونش قبول شده بودم الان هم همچنان پیامکی خبر رسانی هاشون میفرستن
پاسخ مدیر سایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۸

با سلام دانشکده فعلا امکان اطلاع رسانی پیامکی ندارد هر گونه خبر در وب سایت دانشکده منتشر میشه امکانات دانشگاه تبریز با خلخال مقایسه نشود که قابل مقایسه نیست.

مهسا ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۸
سلام خسته نباشید.قرداردادیهای آزمون24مهرماه 99چراتابحال دعوت بکارنشدن..
پاسخ مدیر سایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۹

سلام با اداره منابع انسانی صحبت شود .

مهدیس ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵
سلام وقت بخیر شرمنده من اطلاعیه امتیاز کرونا رو الان دیدم به ما از بیمارستان گفته بودن که خودمون ارسال میکنیم ولی الان اطلاعیه دادن که تا ۱۳ خرداد باید تحویل میدادیم . من الان باید چیکار کنم ؟لطفا راهنمایی کنین...
پاسخ مدیر سایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۶

سلام والله زمان تحویل تمام شده ولی باز با اداره منابع انسانی دانشکده صحبت کنید.

Donya ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۳
سلام ، بیشتر دانشگاه اطلاعیه زدن برای مصاحبه . برای خلخال هنوز مشخص نیست ؟ (تحلیلگر سیستم )
پاسخ مدیر سایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۰

سلام امروز اعلام میشه

علی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۷
زمان اعلام نتایج قطعی پذیرفته شدگان استخدامی پیمانی وزارت بهداشت 99 دقیقاً چه موقع می باشد ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۴

سلام فعلا مشخص نیست .

علی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۶
چرا نتایج استخدامی وزارت بهداشت بصورت نهایی و قطعی هنوز اعلام نشده است آیا دلیل بر تعلیق این قضیه می باشد ؟