قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی مورخه ۱۳۹۹/۱۱/۲۴

۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۸ کد : ۳۷۴۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۶۶۴

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده

به اطلاع کلیه داوطلبان قبول شده نهایی آزمون استخدام پیمانی  مورخه 99/11/24 سازمان سنجش و آموزش کشور  می رساند مدارک ذیل را تا تاریخ 19 -05- 1400به رابط هسته گزینش دانشکده علوم پزشکی خلخال مستقر در معاونت آموزشی دانشکده(بیمارستان قدیم) تحویل نمایند.
مسئولیت عدم تحویل بموقع مدارک بر عهده خود فرد پذیرفته شده می باشد.

1-تکمیل فرم اطلاعات فردی (جهت دانلود ، پرینت و تکمیل کلیک شود)
۲- اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه
۳-
اصل و کپی کارت ملی (دو طرف)
۴- عکس ۴*۳ پشت نویسی شده (جدید) ۳ قطعه
۵-
اصل و کپی کارت پایان خدمت (برادران)
۶- اصل و کپی مدارک تحصیلی
۷-
گواهی مدارک ایثارگری (خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و اعضای فعال بسیج و…)

توجه توجه : پذیرفته شدگانی که ساکن شهرستان خلخال و یا کوثر نیستند  به جهت شرایط خاص کرونایی می توانند مدارک خود را به هسته گزینش اردبیل واقع در شهرک کوثر  -ساختمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل -هسته گزینش تحویل نمایند.


نظر شما :

حسن ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۵
با عرض سلام و خسته نباشین.ببخشید بده اینکه این مدارک و تحویل دادیم بقیه مراحلش چیکار باید بکنیم؟چه مراحلی مونده؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۶

سلام باید منتظر تماس از گزینش و انجام مراحل گزینش باشید .

حسن ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۵
معلوم نیست چقدر طول بکشه؟تا مرحله بعدی
پاسخ مدیر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۶

سلام واقعا زمان گفتن صحیح نیست ولی پروسه زمانبری هست چون نفرات زیاد هست که هر کدام جداگانه بررسی می شود و نیروهای گزینش محدود؟؟؟

محسن ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۱:۴۱
سلام و خسته نباشید اونایی ک تکمیل ظرفیت هستن و جواب تکمیل ظرفیت هنوز نیومده باید چیکار کنن؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۵

سلام متوجه منظور شما نشدم دیگر نفرات اصلی مشخص شده چه ذخیره ای ؟؟؟یعنی نفر اصلی در هر رشته مشخص شده

عاصمه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۷
سلام شروع به کار کی می باشد بنظر شما شهریور یا مهر ماه شروع به کار میشه ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۱

سلام بنده بارها گفتم زمان دقیق نمیشه گفتن لطفا صبور باشید.

سحرنیازی ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۹
سلام آیا مدارک باید حضوری تحویل داده بشن یا از کس دیگر میدونیم بفرستیم
پاسخ مدیر سایت ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۰

سلام حدالمقدور بهتر هست خود فرد ارائه بده مگر اینکه شرایط خاص باشه .

حسن ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۴:۴۱
با عرض سلام و خسته نباشین،میبخشین ما ۱۶ ام گزینش خلخال مدارک دادیم واسه مصاحبه خبری نشد معلوم نیس چقد طول بکشه؟بدشم آزمایشاتی که باید بدیم قبل مصاحبه ست یا بدش؟ممنون میشم بگین چه آزمایشاتی باید بدیم و این آزمایشات و خلخال میدیم یا اردبیل باید بریم.
پاسخ مدیر سایت ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۸

با سلام بارها گفته شده زمان مشخص نیست ولی شماره های که برای تماس دادید همیشه در دسترس باشه در ضمن آزمایشات بعد مراحل گزینش هست یعنی وقتی به اداره جهت شروع به کار معرفی میشوید آزمایشات شروع میشود.و آزمایشات در خود خلخال صورت می گیرد

مهسا ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۴
با سلام اگه میشه از پذیرفته گان، یک نفر داوطلب گروه تلگرامی ایجاد کنه آیدیشو بذارن، همه قبول شدگان در آن گروه عضو بشیم بهم دیگه اطلاع رسانی کنیم. با تشکر از مدیریت سایت خواهشا این پیام را به اشتراک بذارین آیدی تلگرام را در همین قسمت خبر بگذارین تا همه عضو بشویم
پاسخ مدیر سایت ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۳

با سلام واقعا نیازی به این کارها نیست اون هم میاد سپری میشه میبینید چیزی نبوده.

فادیا ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰
با سلام و عرض ادب؛ ببخشید بنده فرزند رزمنده با سابقه حداقل ۶ماه هستم و استخدام پیمانی شهر دیگ ای قبول شدم ولی هنوز تعهد ندادم خواستم بدونم امکانش هست من از این حق ایثارگری خودم استفاده کنم و خلخال استخدام بشم رشتم حسابداری...ممنون میشم راهنماییم کنین.
پاسخ مدیر سایت ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۳

سلام استخدام حتی با سهمیه ایثارگری منوط به مجوز استخدام هست که فعلا این دانشکده نداره لذا باید منتظر بمانید در استخدام های آینده اگر تازه حسابداری این دانشکده برداره شرکت کنید اون هم کار پر ریسکی هست شما برید همان مکان استخدام شوید بعداً میتوانید انتقالی بگیرید شما نقد ول می کنید دنبال نسیه می گردید.

فادیا ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۴
ببخشید نظر منو نمیذارید؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹

سلام کدام نظر؟؟؟ نظر تشکیل گروه تلگرامی اگر باشد توضیح دادم

فادیا ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۱
از طریق قانون تبدیل وضعیت ایثارگران چی؟میتونم از اون طریق اقدامی کنم ؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۲۳

با سلام در محلی که قبول شدید بعد شروع به کار می توانید برای تبدیل وضعیت اقدام کنید .

فادیا ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۰
ینی بعد چه مدت؟و آخرین سوالمم اینه چه مدت بعد شروع به کار میتونم با خیال راحت انتقالیمو بگیرم برا شهرم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۸

سلام معمولا تعهد چند ساله برای خدمت در محل استخدام اولیه اخذ میشه(5 ساله یا 10 ساله) ولی اگر بند ...داشته باشی خیلی ...

فرشاد ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۷
سلام و خسته نباشید. خواستم ببینم از مصاحبه خبری نشد ؟ و اینکه مصاحبه تو خلخاله یا استان؟
پاسخ مدیر سایت ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

سلام زمان مشخص نیست و در اردبیل هست در ضمن حتما شماره های که برای گزینش معرفی کردید همیشه در دسترس قرار بدید چون از طریق تماس تلفنی برای مصاحبه دعوت می شود.

حسین ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۴
سلام با عرض تبریک و آرزوی موفقیت خدمت پذیرفته شدگان استخدامی علوم پزشکی خلخال. دوستانی که مایل هستند عضو گروه تلگرامی شوند لطفا به آیدی @ho3ens مراجعه نمایند. با تشکر از مدیریت محترم سایت.
فادیا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۴
ببخشید حیطه شغلی صندوقداری فیش حقوقیش کاردان حساب میشه یا کارشناس با توجه به اینکه تو دفترچه از کارشناس نیرو گرفتن؟؟؟