قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون پیمانی بهمن ماه ۹۹

۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۸ کد : ۳۷۹۹ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۱۸۲

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون پیمانی بهمن ماه 99 که اسامی آنها بشرح لیست ذیل می باشد می رساند در روز چهارشنبه مورخه 1400/08/12 راس ساعت 9 صبح در محل اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی خلخال جهت عقد قرارداد 89 روزه پیمانی حضور بهم رسانند.عواقب عدم مراجعه بر عهده خود فرد می باشد .

 جهت مشاهده لیست کلیک نمائید.

اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی خلخال


نظر شما :

H ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۶
سلام اونایی که تو ساکن اردبیل هستن هم بیان خلخال یا میتونن تو اردبیل قرارداد رو امضا کنن
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

سلام نه باید حضوری بیان و قرار داد امضا کنن

جواد ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵
با سلام، این لیست کل قبولی‌هاست یا لیست کسانی که به اداره جهت امضای قرارداد مراجعه نکردند؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۹

سلام یه تعدادی پروسه گزینش تکمیل شده و شروع به کار نمودن این لیست شامل افرادی هست فعلا گزینش تکمیل نشده .

مهرداد ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰
چرا انقدر میپیچونید تا کی؟؟؟ یک سال تحقیقو تفحص کم بود چرا نهایش نمیکنید شما دیگه کی هستین
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۷

با سلام مشکل این آزمون حق کرونا بود سه چهار ماه بر سر این موضوع تلف شد در ضمن در همه استخدامی ها حدود 4-5 ماه طول میکشه تا پروسه کامل شود. سوای این بروکراسی اداری و... همیشه بوده و هست.

مجید ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۳
1 _ اگه امضا نکنیم این قرارداد کوتاه مدت را چه اتفاقی میفته؟ 2 _ اگه امضاکنیم تکلیف بیمه و حق سنواتش چطور میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۴

--با سلام بر طبق دستور از بالا باید نیروهای که پذیرش شده در قالب این قرار داد اعلام حضور کنن در غیر اینصورت دستگاه حق کنار گذاشتن نیرو جذب نفر بعدی را دارد.
--قرار داد 89 روز تا که بنده اطلاع دارم شامل بیمه نیست ولی دستمزد بر طبق قرار داد پرداخت میشود.

جواد ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۷
با سلام ما قرارداد رو امضا کردیم و اسممون تو لیست نیست، مشکلی که از این بابت وجود نداره؟ اسامی مربوط به کسایی هستش که امضا نکردن؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۸

سلام نه یر طبق همون قرار داد در محل حاضر و شروع به فعالیت نمایئد.

زهرا میرصالحی ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۶
سلام من شروع به کارمم به صورت پیمانی ابلاغ شده امروزم رفتم سر کار دیگه چرا باز اسمم تو لیسته؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۲

سلام حالا زیاد سخت نگیر اون هم با سرعت حل میشه

rop ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۱
با سلام برای افرادی که ساکن اردبیل هستن هم لازم هست بیان خلخال قرارداد رو امضا کنن یا میتونن در اردبیل تو ستاد مرکزی علوم پزشکی استان هم امضا کنن ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سلام نه باید بیاین خلخال و حضوری قرار داد امضا کنن در ضمن علوم پزشکی خلخال دانشکده مستقلی هست فقط گزینش زیر نطر اردبیل هست با حراست

رضا ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۰
بعد از حصول نظریه گزینش باید منتظر موند تا قرارداد 89 روزه تموم بشه یا بلافاصله تبدیل به پیمانی میشه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۸

سلام نه بلافاصله تبدیل میشه

رقیه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۳
سلام ، با من تماس گرفتن من قرارداد رو اردبیل امضا کردم باید بیام خلخال امضا کنم ؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰

سلام بله من از داره منابه انسانی پرسیدم می تونید در گزینش اردبیل این قرار داد امضا کنید. نیاز به مراجعه به خلخال نیست.

رقیه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۴
از خلخال با من تماس گرفته بودن رفتم علوم پزشکی اردبیل قرارداد ۸۹روز رو امضا کردم باید دوباره اون قرارداد رو بیام خلخال امضا کنم ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ مدیر سایت ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰

سلام بله من از داره منابه انسانی پرسیدم می تونید در گزینش اردبیل این قرار داد امضا کنید. نیاز به مراجعه به خلخال نیست.

سلام ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰
بیمه شامل نمیشه یعنی چی!
پاسخ مدیر سایت ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۵

با سلام والله دقیق دقیق قانون جدید این قرار دادی که بسته می شود نمی دانم که شامل بیمه  میشه یا نه (باید از قرار دادها بپرسم )ولی آخه فکر نکنم زیاد گزینش طول بکشه و کار به ماه و ... بکشه

پرسیدم هم شامل بیمه هست هم سابقه

زینب ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۰:۱۳
با سلام برای پانسیون باید به کجا مراجعه کنیم
پاسخ مدیر سایت ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۵

با سلام کدام پانسیون شما نیروی استخدامی هستید باید برای خودتان مسکن تهیه کنید.

سعید ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۴
سلام ما شنبه فرم تعهد رو امضا کردیم الان اسممون تو این لیست نیست، اردبیل هم برای مصاحبه صدا نزدن فعلا. این لیست کامل نیست یا مشکل جای دیگه ایه؟
پاسخ مدیر سایت ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۵۵

سلام اسمتون هم نباشه خوب اگر قرار داد لمضا کرده باشید در محل کار حاضر باشید یعد پیگیر مراحل گزینش خود باشید.

سعید ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰
مگر نباید ابلاغیه بزنن؟ ابلاغیه ای هنوز زده نشده و در فرمی که امضا شده محل کار و تاریخ شروع به کار و جزییات نوشته نشده بود.
پاسخ مدیر سایت ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۱

سلام خوب باید به نیروی انسانی مراجعه کنبد تا نامه ابلاغ زده بشه

حسن ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۴
باعرض سلام و خسته نباشین،میبخشین من روز چهارشنبه قرارداد ۸۹ روزه امضا کردم بدش امروز ینی پنجشنبه نامه گزینشم اومد توش زده پیمانی.الان چجوریاست این پیمانی همون ۸۹ روزه ست یا ۸۹ روزه لغو میشه و این پیمانی اصلیه؟ممنون میشم راهنماییم کنین
پاسخ مدیر سایت ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

با سلام بله به محض مشخص شدن نظر گزینش قرار داد تبدیل به یپمانی میشه در ضمن همین قرار 89 روزه هم نوعی قرار داد پیمانی هست یعنی از همین روز عقد قرار داد  برای شما سابقه محسوب می شود.

سعید ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۸
خب وقتی ابلاغ 89 روزه رو نزدن کجای محل کار حاضر بشیم؟!
پاسخ مدیر سایت ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۹

سلام خوب باید بیاید تا قرار داد89 را بزنن دیگه و بعد قرار داد محل کار مشخص میشود.

سعید ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۳
این لیست رو اردبیل فرستاده. رجوع کردیم به نیروی انسانی قرارداد نبستن چون اسممون تو لیست نیست.
پاسخ مدیر سایت ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۲

سلام خوب اگر شما جز نفرات اصلی برای استخدامی هستید باید به شما چیزی می گفتن دیگر و یا اینکه احتمالا موردی هست از ناحیه گزینش  .

ه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۳
سلام خسته نباشید من اطلاعات شخصیم تو قسمت صندوق رفاه دانشجویان ناقص هست چطور باید اصلاحش کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۹

با سلام با واحد رفاهی دانشکده صحبت کنید.